Milutina Milankovića 7b, Beograd
Više od 30 godina sa vama!

Naš tim

150+

Broj zaposlenih

30+

Broj zaposlenih u 2024

70+

Broj agenata prodaje

20+

Broj programa partnera

  • Menadžment
  • Finansije
  • Prodaja
  • Oprema i projekti
  • Servisna služba
  • Regulativa
  • Compliance
  • IT služba
  • Magacin i logistika
  • Spoljni saradnici

Menadžment

Jedan od najvažnijih izazova našeg menadžmenta je da uspostavi organizaciju, definiše ciljeve i utvrdi strategiju za njihovo ostvarenje. Od izuzetne važnosti nam je da odaberemo saradnike, motivšemo i inspirišemo da obave radne zadatke koji vode ka ostvarivanju ciljeva ali uz brigu za individualne potrebe zaposlenih.

Tu smo da zajedno unapredimo postojeće, nemoguće učinimo mogućim.

„ZADATAK MENADŽMENTA NIJE DA VIDI PREDUZEĆE ONAKVO KAKVO JE … VEĆ KAKVO MOŽE DA POSTANE.”

John W. Teets

Menadžment

Novka Tomić

DIREKTOR

Michal Kreml

Direktor
CFO

Tatjana Stevanović

zamenik direktora

Finansije

Finansijska služba bavi se planiranjem, organizacijom, izborom adekvatnih kadrova za određene zadatke kao i odlučivanjem, rukovođenjem i finansijskom kontrolom nad sredstvima potrošnje.

Ukoliko se uzme u obzir kompleksnost funkcije i mogućnosti koje pružaju naši finansijski menadžeri jasno je da istovremeno poseduju osobine preduzetnika i stručnjaka.

Naši finansijski zadaci bazirani su na:

  • Finansijskom planiranju i predviđanju
  • Pripremi finansijskih izveštaja,
  • Upotrebi kapitala
  • Budžetiranju i planiranju
  • Savetovanju pri donošenju poslovnih odluka
  • Merenju i kontroli rezultata
  • Analizi finansijskih aktivnosti i sprovođenju odgovarajućih aktivnosti na osnovu analize
  • Finansijskom modeliranju i predviđanju
  • Poboljšanju kontrole troškova
Finansije

Dragana Kolundžija

Poslovni sekretar

Marija Mandić

Finansijski koordinator

Bogdan Blanuša

Samostalni finansijski referent

Ana Stojanović

Finansijski referent

Tijana Putniković

Samostalni finansijski referent

Marina Mandić

Finansijski referent

Ivana Jovin Aleksić

Finansijski referent

Nataša Angelovska

Samostalni finansijski referent

Maja Erić

Administrativni službenik

Miljana Baranac

Finansijski referent

Davorka Milošević

Administrativni službenik

Prodaja

Više od 25 godina Magna Pharmacia doprinosi poboljšanju zdravlja ljudi isporučujući medicinska sredstva vrhunskog kvaliteta i vrednosti. Sarađujemo isključivo sa renomiranim proizvođačima medicinskih sredstava čime se pacijentima i zdravstvenim radnicima omogućava pristup proizvodima premium kvaliteta. Svi naši dobavljači su sertifikovani od strane akreditovanih notifikacionih tela čime se potiže usaglašenot njihovih proizvoda sa svim zakonskim zahtevima. Sa svojim dobavljačima razvijamo dugoročne partnerske odnose.

Kako bismo obezbedili da korisnici u potpunosti budu upoznati sa karakteristikama medicinske opreme koju isporučujemo i kako bi oprema postigla maksimalne performanse u stalnoj smo komunikaciji sa korisnicima. Korisnici naših usluga su: javne i privatne zdravstvene ustanove, zdravstvene ustanove koje u svom sastavu imaju laboratorije za ispitivanje, distributeri i apotekarske ustanove. Nastojimo da stalno ostvarujemo i prevazilazimo očekivanja naših korisnika.

Prodaja

Ivana Puača

menadžer programa, ortopedija

Vladan Konstantinović

menadžer prodaje, ortopedija

Dragan Janković

menadžer prodaje, ortopedija

Dubravka Protić

menadžer prodaje, ortopedija

Dragana Virić

menadžer programa Coloplast

Zoran Beksedić

menadžer programa Coloplast

Bojan Perić

menadžer prodaje, Coloplast

Oliver Stanojković

predstavnik prodaje, Coloplast

Tijana Njego Štrbac

menadžer programa, in vitro dijagnostika

Jelena Radičević

menadžer prodaje, in vitro dijagnostika

Slavica Repac

predstavnik prodaje, in vitro dijagnostika

Zoran Đurićić

administrativni asistent in vitro dijagnostika

Anđelka Bajčetić

menadžer programa, oprema

Ljubica Radović

menadžer prodaje, oprema

Ivana Ivković

menadžer programa, Kedrion

Slavica Stanisavljević

menadžer prodaje, BBraun

Marko Nenadović

menadžer programa, BBraun

Sava Petković

predstavnik prodaje, BBraun

Katarina Pavlović

Predstavnik prodaje

Dragana Vilić

Menadžer prodaje

Katarina Jovanović

Menadžer prodaje

Vladan Mićović

Menadžer prodaje

Miloš Pavlović

Menadžer prodaje

Tamara Despotović

Administrativni službenik

Damir Mašić

Predstavnik prodaje

Milica Brković

Menadžer prodaje

Jovan Radovanović

Menadžer prodaje

Mladen Ivanovski

Zastupnik prodaje med. i farm. proizvoda

Marko Jovanović

Predstavnik prodaje

Slobodanka Tominčević

Administrativni službenik

Marina Janković

Administrativni službenik

Strahinja Savić

Administrativni službenik

Milenko Inđić

Menadžer programa

Tijana Bogojević

Administrativni službenik

Marija Zlatković

Zastupnik prodaje med. i farm. Proizvoda

Srbica Jošić

Administrativni službenik

Dario Tunić

Trgovinski predstavnik

Dragana Jovanović

Administrativni službenik

Milena Belak

Administrativni službenik

Slobodan Stojanović

Menadžer prodaje

Snežana Trkulja

Predstavnik prodaje

Oprema i projekti

Tim koji se bavi projektima je fokusiran definisanim ciljevima za rešenje određenog problema, a čije ispunjenje će pomoći realizaciji nekih viših strateških ciljeva do kojih se dolazi korišćenjem medicinske opreme koja je u ponudi.

Naši zaposleni su visoko motivisani da ispune sve tehnološke ciljeve i uspešno se izbore sa svim izazovima u toku projekta. Prateći trendove u ovoj obasti, donose rešenje na obostrano zadovoljstvo, kako korisnika tako i njih samih.

Profesionalnim odnosom i najkvalitetnijom medicinskom opremom, a sve u cilju povećanja nivoa zdravstvene nege pacijenata svakodnevno unapređujemo svoje poslovanje.

Oprema i projekti

Nikola Škaljac

menadžer programa/Projekt Menadzer, radioterapija, oprema i investicije

Milja Hrnjak

administrativni asistent, radioterapija, oprema i investicije

Milan Jauković

Projekt menadzer, radioterapija, oprema i investicije

Jelena Nikolić

Menadžer programa

Katarina Perišić

Projekt menadžer

Aleksandar Jovanović

Menadžer prodaje

Bratislav Medurić

Projekt menadžer

Servisna služba

Servisna služba Magna Pharmacia doo je tim sastavljen od sertifikovanih servisnih inženjera sa dugogodišnjim iskustvom na održavanju medicinske i laboratorijske opreme.


Našim korisnicima, nakon instalacije, pružamo usluge preventivnog održavanja, servisiranja opreme, podešavanja i kalibracije. Za servisiranje se koriste samo originalni rezervni delovi, najsavremeniji alati i instrumenti koji se redovno etaloniraju. Takođe smo tu i da pružimo profesionalnu podršku u svakodnevnom radu sa instaliranom opremom.

Naši inženjeri imaju obezbeđeno stalno tehničko usavršavanje u edukativnim centrima proizvođača opreme i u stalnom su kontaktu sa internacionalnim timovima servisnih inženjera, sa kojima dele svoja znanja i iskustva, kako bi u svakom trenutku bili spremni da na najbolji način odgovore izazovima na terenu i obezbede korisnicima najbolju moguću tehničku podršku.

Kontakt telefon servisne službe

+381 11 36 22 500
Servisna služba

Stojan Obradović

Serviser

Vladimir Todorović

Serviser

Ivan Vranić

Serviser

Ljubomir Milekić

Servisni asistent

Milenko Spasojević

Serviser

Miodrag Mergl

Serviser

Mladen Filipović

Servisni asistent

Mladen Rajak

Serviser

Nemanja Jovanović

Servisni asistent

Predrag Radaković

Serviser

Srđan Andrić

Servisni asistent

Srđan Matevski

Servisni asistent

Zoran Srdanović

Serviser

Mirko Mitrović

Serviser

Luka Greci

ing medicinske elektronike

Stefan Ivanović

ing medicinske elektronike

Radan Tomić

ing medicinske elektronike

Dragomir Vidosavljević

ing medicinske elektronike

Aleksandar Davidović

ing medicinske elektronike

Dario Domaćinović

Serviser

Luka Zonjić

Serviser

Nemanja Elezović

Serviser

Gordan Vuković

Serviser

Slobodan Živojinović

Serviser

Miloš Milić

Servisni asistent

Milan Milošević

aplikativni specijalista

Branislav Bokšić

aplikativni specijalista

Regulativa

Naš tim svakodnevno prati propise koji se odnose na lekove i medicinska sredstva, poslovanje veleprodaja i zdravstvenu delatnost, a pre svega Zakon o lekovima i medicinskim sredstvima i novi Zakon o medicinskim sredstvima.

Naš cilj je da obezbedimo da se na tržište plasiraju proizvodi koji su usklađeni sa svim važećim lokalnim i međunarodnim propisima i standardima kako bismo zadovoljili zahteve naših inopartnera i pristup inovativnim rešenjima našim korisnicima.

Regulativa

Tatjana Belić

menadžer za registraciju lekova i medicinskih sredstava

Jelena Vojinović

menadžer za registraciju lekova i medicinskih sredstava

Sanja Tajić

Saradnik za registraciju lekova I med.sredstava

Bojana Joksimović

Saradnik za registraciju lekova I med.sredstava

Compliance

Odgovorno i usklađeno poslovanje predstavlja jedan od najvažnijih stubova naše kompanije.


Od naših zaposlenih, članova menadžmenta i trećih strana zahtevamo najviše standarde poslovne etike i integriteta, odnosno usklađenost sa svim primenjivim propisima i kodeksima Pharma industrije.

Zadatak organizacije usklađenosti poslovanja je da izgradi, razvija i unapređuje sistem usklađenosti poslovanja, u cilju ostvarivanja zadatih poslovnih ciljeva.

Compliance

Vladimir Filipovski

Menadžer za usklađenost poslovanja

IT služba

Sa konstantnom pojavom novih elektronskih uredjaja i softvera u svetu biznisa, izazov je biti ispred konkurencije, biti prvi.


Ozbiljni bezbednosni i operativni rizici mogu nastupiti u slucaju da se zapostavi azuriranje softvera i hardvera. Zato naša IT služba brine i garantuje da ce IT sistemi biti ažurirani i da možemo u svakom momentu biti sigurni da su nam podaci sigurni. Naši stručnjaci obezbeđuju hardversku, softversku i mrežnu podršku onda kada je ona najpotrebnija.

IT služba

Predrag Petrović

IT administrator

Ljubomir Tanasković

IT administrator

Nemanja Vekić

IT administrator

Logistika

U cilju obezbedjenja kvaliteta usluge i zadovoljenja zahteva i potreba korisnika posebnu pažnju posvećujemo logističkim procesima, kao i zaposlenima koji svakodnevno odrađuju zahtevne operacije i postupke.

Kontinuirano ulažemo u nove tehnologije i procese, a u skladu sa najvišim standardima i zahtevima dobre distributivne prakse.

Magna Pharmacia posebnu pažnju posvećuje svojim zaposlenima, obezbedjujući im stalno usavršavanje kroz realizaciju seminara, simpozijuma, kurseva I radionica. Putem tih edukacijskih programa koji obuhvataju poznavanje internih procedura i pravilnika usklađenih sa važećim normama, oni unapređuju svoja znanja i veštine na području upravljanja, timskog rada i komunikacije.

Transport

Naša kompanija isporučuje tržištu medicinska sredstva na celoj teritoriji Republike Srbije u skladu sa rešenjem Ministarstva zdravlja. Isporuka proizvoda korisnicima vrši se vozilima koja ispunjavaju sve uslove propisane važećim normama,a za proizvode koji zahtevaju posebne uslove čuvanja i transporta uslovi sredine se mere i beleže.

Kontinuirani monitoring prevoznih sredstava je proces putem kojeg se obezbeđuje praćenje ključnih parametara u svrhu obezbeđivanja adekvatnog prevoza u smislu očuvanja integriteta i kvaliteta lekova i medicinskih sredstava u skladu sa Dobrom distributivnom praksom.

Magacin

Magna Pharmacia doo raspolaže sa 585m2 magacinskog prostora čime obezbeđuje kvalitet proizvoda za čuvanje i manipulaciju robom koja podleže temperaturnim režimima od 15 °C do 25 °C i od 2°C do 8 °C. Uslovi skladištenja proizvoda se usklađuju sa uputstvima koje je specificirao proizvođač.

Očuvanje kvaliteta proizvoda odnosi se na njihovu identifikaciju, rukovanje, skladištenje i isporuku.

O svim navedenim procesima u magacinu vodi se precizna evidencija.

Spoljni saradnici

Spoljni saradnici

Biljana Paunović

Ovlašćeni računovođa

Tanja Milošević

Ovlašćeni računovođa

Milica Paunović

Računovodstveni referent

Isidora Tomić

Pravni savetnik

Nama u Magni je cilj da obezbedimo vrhunsku uslugu, čime težimo da pravazilazimo potrebe i očekivanja korisnika i zdravstvenih ustanova koji koriste proizvode koje isporučujemo.

O nama